6 Ocak 2015 Salı

Just Cause 2 (PC) Loading Ekranında Atma Sorunu ve Çözümü


Just Cause 2 farklı bir konsepte sahip, aksiyon dolu güzel vakitler geçirten bir oyun. Fakat önceki yazılarımızdan birinde bu oyunun açılmama sorunundan bahsetmiştik. Bu oyunu kurduğunuzda karşılaşmanız muhtemel bir diğer sorun da oyunun loading ekranında atması.

Kısaca bu sorundan bahsedecek olursak, oyuna en baştan başladığınızda oyun kısa bir video ile başlıyor ve kontrolün size geçeceği sıralarda loading ekranı çıkıyor. Oyun bu ekranda donuyor ve hiçbir hata vermeden masaüstüne atıyor.

Sorunun çözümü çok basit. ''Belgelerim'' deki ''Square Enix'' isimli klasörü silin ve işlem tamamdır. Artık oyuna girebilirsiniz. İyi oyunlar...


NOT: Bu rehberin kaynak belirtilmeden izinsiz kullanılması, kopyalanması yasaktır. Aksi taktirde gerekli işlemler yapılacaktır.

8 Yorum:

  1. Teşekkürler araştırdım bulamadım ama senin sayende düzelltim ne kadar teşekkür etsem az

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey değil, ben teşekkür ederim, iyi oyunlar, yine beklerim :)

      Sil
  2. Teşekkürler sorunu çözdüm sayende :D

    YanıtlaSil
  3. ILK OYUNU ACARKEN LOADING EKRANI GELIYO AMA HEP O LOADING EKRANI DURUYOR SUREKLI YUKLENIYOR AMA OYUN ACILMIYOR YARDIM

    YanıtlaSil
  4. yine oyundan atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu tüm dosyalarıyla birlikte silip tekrar kurun. Eğer oyununuz orijinal değilse farklı bir crack deneyin.

      Sil