28 Ocak 2015 Çarşamba

Şu Sıralar LED TV Alacaklar İçin Kısa Tavsiyeler


LED TV almayı düşünenler için kısa tavsiyelerde bulunacağım. Ben de alacağım için uzun araştırmalar yaptım. Herhangi bir markanın taraftarı olmadığımı belirteyim öncelikle. Sonradan sorun olmasın. Ben sadece markalar ile ilgili en çok okuduğum yorumlardan bahsedeceğim:

- Samsung, diğer markaların TV' leri ile karşılaştırıldığında bariz bir şekilde kalite üstünlüğü olduğu söyleniyor. Fakat Samsung' un servisinin ilgisiz olduğu söyleniyor. Ayrıca bilirsiniz Samsung' un akıllı telefonları performans olarak iyidir ama malzeme anlamında hep eleştiri almıştır. TV konusunda ise çabuk arıza verdiği ile ilgili birçok yorum bulunmakta.

- Sony, diğer markalara göre çok pahalı TV' ler satmakta. Ben bütçem doğrultusunda ve fazla yerde bulamadığımdan dolayı Sony' yi seçeneklerim dışına çıkarttım. Bu yüzden de araştırmadım ama gördüğüm kadarıyla tavsiye edilen bir marka.

- LG, bence fiyat performans anlamında iyi ürünlere sahip. Teknoloji web sitelerinde TV kısmına girip kriterlere göre TV' leri gösterdiğimde LG' nin bir çok modeli bulunmakta ve eğer fiyat açısından bakarsanız da muhakkak birkaç modeli bulunmakta her fiyat aralığında. Okuduğum yorumlar itibariyle de sorun yaşayanı pek görmedim ve tavsiye edilen bir marka.

- Sunny, diğer markalara göre hiç şans bile vermedim. Diğer markalara bakın bence ama illa Sunny düşünüyorsanız kapsamlı bir araştırma yapın kesinlikle.

- Toshiba, Sony gibi çoğu teknoloji firmasının web sitesine baktığımda bulamadığımdan bunu da araştırmadım ama Toshiba Toshiba' dır sonuçta. Eğer siz bir yerde buldunuz ve almayı da düşünüyorsanız internetteki yorumlara göz atmayı unutmayın.

- Philips, çok az yorum buldum ama bunlar da hep tavsiye edildiği ile ilgili yorumlar. Az yorum az satışla alakalı tabiiki. En çok yorum cep telefonunda olduğu gibi TV' de de en çok satışı yapan Samsung' un TV' lerine ait. Philips' i bir göz önünde bulundurun bence.

- Panasonic, kullananların yorumlarına bakılırsa TV' lerinden memnunlar. Fakat Panasonic firması kısa bir süre önce Türkiye' de TV satışlarında bekledikleri rakamları elde edemedikleri için ülkemizde TV sektöründen çekildiklerini belirttiler. Ülkemizde TV sektörü için ayırdıkları sermayeyi artık diğer ürünleri için kullanacaklarını belirttiler. Bu durum servis durumunu vs. etkileyebilir mi acab diye bir düşünce içerisindeyim ama daha önce Panasonic alanlar TV' lerinden memnunlar.

- Sharp, Sony ve Toshiba gibi her yerde ürünleri bulunmuyor. Fakat Sharp ekran konusunda uzman bir firma. Bunu çoğu akıllı telefon firmalarına ekran üretmeleri ile kanıtlayabiliriz. Ürünlerinin kaliteli olduğunu düşünüyorum ama dediğim gibi dolaştığım siteler içerisinde bulamadığım için dolayısıyla araştırma da yapmadım.

- Vestel, internette tahmin ettiğimin aksine yorumlara sahip. Ben Vestel' in TV konusunda pek tercih edilmediğini düşünüyordum ta ki internetteki yorumları okuyana kadar. Kullananlar memnunlar. Seçenek anlamında gayet geniş bir yelpazeye sahip Vestel. Seçenekleri incelemek için web sitesini ziyaret ederseniz bütün modelleri orda bulunmakta. Ayrıca Vestel' in 55 inçlik bir 3D LED TV' sini deneyimleme fırsatı buldum. Görüntü gayet güzel. 3D performansı iyiydi.

Son olarak şundan bahsetmek istiyorum. Markalar ile ilgili genel yorumlar üzerine bu yazıyı yazmış bulunmaktayım. Daha önce de dediğim gibi bu markalar arasında taraftarı olduğum bir marka yok. Sadece bulunabilirlik ve fiyattan dolayı elediğim bazı markalar var. Onları da belirttim zaten. LCD TV pahalı ve her zaman alınmayacak ve kolay kolay değiştirilmeyecek birşey. O yüzden daha sonra pişman olmamak için TV' leri mağazada incelemenin dışında internetten yorumlarını da okuyun. Takipte kalın, iyi günler...


NOT: Bu yazının izinsiz, kaynak belirtilmeden kopyalanması ve kullanılması yasaktır. Aksi taktirde gerekli işlemler yapılacaktır.

0 Yorum:

Yorum Gönder