2 Şubat 2015 Pazartesi

Next Car Game Demo İncelemesi

















Oyun daha çıkmadan sırf görsellerden dolayı bir çok kişi oyunun merakla çıkmasını bekler oldu. Ben de bunlardan biriydim. Oyun piyasaya çıktı fakat daha yeni çıkış yaptığı için pahalı tabii. Ben de demosunu indirip bi denemeye karar verdim.

Demo olduğu için download ve install aşamaları çabuk gerçekleşti. Oyuna girdiğimde gayet akıllı bir düşünce sergilediklerini gördüm. Oyunun biliyorsunuz ki en büyük özelliği gerçekçi fizik motoruna sahip olması. Bu özelliği sergilemenin en iyi yolu nedir? : arabayı paramparça etmek. Oyuna girince size 1 adet araba veriliyor. Yerler kar misali bembeyaz bi kaplama ile kaplanmış. Çevre de ise arabayı parçalayabileceğiniz bir çok düzenek hazırlanmış. Arabanızı top gibi fırlatan düzenek mi dersiniz, arabanızı patates püresi gibi dümdüz yapan düzenekler mi dersiniz bir çok oyunun fizik motorunu görebileceğiniz ve aynı zamanda eğlenebileceğiniz bir demo olmuş.

Şimdi sizi demo nun görsellerinle başbaşa bırakayım :





Eğer demoyu siz de indirip oyunu denemek isterseniz aşağıdaki linke girip adınızı ve e-mail adresinizi yazarak demoyu indirebilirsiniz :

http://nextcargame.com/free-technology-demo/


NOT: Bu incelemenin kaynak belirtilmeden ve izinsiz kullanılması yasaktır. Aksi taktirde gerekli işlemler yapılacaktır.

1 Yorum: